مدیریت چک لیست ها در کارگاهِ تو(قسمت اول)
یکی از مهمترین بخشهای هر پروژه مدیریت چک لیستهای موارد ایمنی است که در سامانه کارگاهِتو قابلیت دسترسی به این امکان تنها برای حسابهای کاربری که به یکی از حالتهای استاندارد و یا برتر ارتقاء یافته وجود دارد.
برای دسترسی به این قابلیت؛
- وارد حساب کاربری خود شوید.
- از قسمت سمت راست صفحه بر روی “مدیریت چک لیستها”، کلیک کنید.
- درقسمت سمت چپ صفحه بر روی گزینه “چک لیستهای آماده” که به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است، کلیک کنید.
- عناوینی مثل: بازرسیهای اساسی سالانه دیگ بخار موتورخانه، ارزیابی وضعیت بهداشت عمومی در پروژه، کنترل وضعیت سفیدکاری، کنترل وضعیت کاشیکاری و غیره قابل مشاهده است که در هر کدام از این موارد زیرمجموعههایی چون؛ محیط زیست، سلامت، عیبیابی، بهرهوری، ایمنی و … وجود دارد.
- نهایت در این سامانه در تقسیمبندی جزئی تر از این موارد پانزدهگانه سئوالاتی برای هر قسمت و متن مشخصی وجود دارد که با توجه به سطح آگاهی از پروژه و پاسخ به این سئوالات، درصدی از ایمنی محاسبه و گزارش خواهد شد.
- از قسمت پایین صفحه تقسیم بندیهای جزئی تر یا سئوالات برای هر کدام از عناوین در دسترس میباشند. به طور مثال؛ برای چک لیست بازرسیهای اساسی سالانه 10 پرسش در نظر گرفته شده که با پاسخ به آنها سامانه درصد ایمنی را ارزیابی و محاسبه مینماید.
چنانچه درخواست افزودن پرسشهای جدیدی را دارید بدین صورت عمل کنید.
1-وارد گزینه مدیریت چک لیستها شوید.
2-در سمت چپ صفحه گزینه “افزودن سئوال جدید” را انتخاب کنید.
3-در اولین کادر یکی از موارد پانزدهگانه را وارد کنید که مربوط به کدام زیر مجموعه میباشد.
4-در کادر بعدی سئوال مورد نظر را وارد کنید.
5-در این کادر اگر نیاز به راهنمایی و توضیحات بیشتری است اعلام کنید.
6-در نهایت بر روی گزینه ثبت نهایی کلیک کنید تا سئوال جدید به بخش مدنظر اضافه گردد.
نظرات کاربران