نحوه ایجاد پانچ لیست در سامانه کارگاهِتو(قسمت دوم)
وارد حساب کاربری خود شوید.
از سمت راست صفحه، گزینه مدیریت پانچ لیست را انتخاب کنید. این امکان مشابه مدیریت چک لیستها تنها برای حسابهای کاربری که به یکی از دو حالت استاندارد و یا برتر ارتقا داده شده باشند فعال است.
برای افزودن موارد به پانچ لیست از سمت چپ صفحه روی گزینه افزودن آیتم به پانچ لیست کلیک کنید و مشخصات لازم را وارد کنید.
افزودن آیتم به پانچ لیست:
1- آیتم مورد را وارد کنید.
2- محل: نام محل پروژه را اضافه کنید.
3- الویت؛ از بین سه گزینه کم، متوسط و زیاد انتخاب کنید.
4 و 5- تاریخ انجام و تاریخ اتمام: طبق توافق بین مالک پروژه و پیمانکار تاریخ انجام و اتمام پروژه در پانچ لیست را ثبت کنید که میتوانید ساعت و تاریخ را هم به صورت دستی وارد کنیم و یا هم با انتخاب گزینه امروز تاریخ و ساعت همان لحظهای که انتخاب کردید ثبت سیستمی شود و سپس تأیید کنید و تاریخ اتمام را نیز تنظیم کنید.
6- وضعیت؛ برای این آیتم مشخص کنید که آیا موارد مورد نظر از بین گزینههای “شروع نشده، در جریان و یا انجام شده” است اگر گزینه هنوز انجام نشده را فعال کردید باید تاریخ انجام نیز مطابق آن چند روز قبل از انجام پروژه تنظیم گردد.
7- آپلود فایل ضمیمیه؛ برحسب نیاز فایل مورد نظر را بارگذاری کنید.
8- توضیحات؛ توضیحات بیشتر را در این کادر ثبت کنید.
9- در نهایت با انتخاب گزینه ثبت نهایی و تأیید، آیتم مد نظر به پانچ لیست اضافه میشود و در پانچ لیست قابل مشاهده و بررسی است.
زمانیکه پانچ لیست ایجاد شد در این صفحه اطلاعاتی هم در اختیار شما قرار میگیرد. به عنوان مثال: تعداد کل آیتمهایی که داخل پانچ لیست است و چند درصدشان انجام شده یا در حال انجام است. از قسمت عملیات در سمت چپ صفحه اطلاعاتی که برای آن آیتم ثبت شده قابل دسترسی است و همچنین میتوانید اقدام لازم برای ویرایش یا حذف آن را داشته باشید.
به عنوان مثال؛ آیتمی که در وضعیت جریان بوده ولی انجام شده را با کمک گزینه ویرایش تصحیح کرده و وضعیت آن را به انجام شده تغییر دهید و در انتها گزینه ویراش را کلیک کنید.
پیغامی که روی صفحه نمایش داده شد را تأیید کنید بنابراین ثبت سیستمی داخل سامانه با موفقیت انجام شده و تغییرات مدنظر هم کامل اعمال شده است.
نظرات کاربران